Ústecká MHD v době temna

17. prosince 2009 v 8:28 | Karel Nepraš |  Strana zelených
Je to asi rok a půl, kdy se vedení města Ústí nad Labem nepříliš logicky vzdalo na celé jedno desetiletí správy reklamy v městské hromadné dopravě. Nový držitel práva nakládání s tímto veřejným prostorem, firma Bus Promotion, vzápětí čtyřnásobně zdražila letákovou inzerci, takže její dříve snadná dostupnost pro neziskové organizace, začínající podnikatele a malou kulturu vzala za své. To byl ovšem teprve začátek. Později došlo k instalaci velkých reklamních obrazovek do autobusů MHD, které jsou umístěny tak, že cestující ze zadní poloviny vozu nemůže sledovat informační displej o průběhu trasy. A jako by toho nebylo dost, v posledních dnech začaly po městě jezdit vozy polepené reklamou do takové míry, že například v trolejbuse č. 531 je celodenní příšeří a cestující mají výrazně stížený výhled z okna a tedy i orientaci při cestování. K tomu se ještě přidává v dřívějších letech v Ústí nevídané zpožďování spojů, za které však ve většině případů nejsou odpovědní řidiči, ale především neřešení dopravního přetížení centra města a další zhoršování situace otevíráním nových ulic pro individuální dopravu. Je to možná neuvěřitelné, ale je to realita a také důsledek dlouhodobé politiky vedení města, které veřejnou dopravu navzdory různým proklamacím staví na vedlejší kolej. Kdyby naši radní a pan primátor (předseda představenstva Dopravního podniku!) pravidelně používali veřejnou dopravu, domnívám se, že by se situace do tohoto stavu nemohla dostat. Zatím ústecká hromadná doprava prožívá dobu temna a to nejen v reklamou polepených vozech.
NAVRCHOLU.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kmotr Kmotr | E-mail | Web | 16. listopadu 2011 v 10:46 | Reagovat

Super, tenhle blog je celkem zajímavej. Jdu ještě něco počíst....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama