Meze reklamy v MHD

30. ledna 2009 v 9:12 | Karel Nepraš |  Strana zelených
Když od července loňského roku zastupitelé města pronajali na deset let reklamní plochy v hromadných dopravních prostředcích Dopravního podniku města Ústí nad Labem firmě Bus Promotion s. r. o., vyvolalo to menší vlnu kritiky. S odstupem času se ukazuje, že vlna měla být spíše větší, protože záhy po převzetí reklamy firma čtyřnásobně (!) zvýšila ceny za letákovou inzerci, čímž de facto uzavřela tuto formu prezentace drobným a začínajícím podnikatelům a neziskovým organizacím a nyní bohužel přicházejí i další sporné nápady. Nověji jsou totiž do některých autobusů instalovány reklamní monitory, které mají dále zvýšit účinnost dopadu reklamy na cestující. Bohužel, v honbě za zisky z inzerce, již firma nehledí na některé "detaily" a nové obrazovky tak zcela znemožňují výhled ze zadní poloviny vozů na displej zobrazující čas a následující stanice linky, kterou cestujete. Celoplošné vnější reklamní polepy již delší dobu u některých autobusů výrazně omezují výhled z oken, nyní k tomu tedy přibylo další omezení orientace na trase. Milé řidičky a řidiči ústeckých autobusů a trolejbusů, pokud se vám tedy někdy přihodí, že vás na konečné vaší linky osloví zmatený dezorientovaný turista, odkažte jej na vedení města a na jim spřízněnou firmu Bus Promotion, které je za tyto legrácky odpovědné.

NAVRCHOLU.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama